Sayfalar

19 Nis 2011

GELEN ARAMALAR

Akşam 8 de biri beni aradı ve kiminle görüştüğünü sordu.Genelde o saatlerde arayanlar kim olduğumu sormaz.Bende telefonu kulağımdan çekip tekrar numaraya baktım tanıyamadım
Ben-Buyrun Ben Olkun Mustafa
X kişi-Ne? Hortum Mustafa mı?
Ben-Hortum mu? oha
X kişi-…….


Şimdi artık bende de tanımadığım yabancı numaralara karşı bi fobi oluştu.Mesela bi keresinde gecenin 2 si filandı.Gene tanımadığım bi numara tarafından sıçratılarak uyandım.Telefonda ki kız sesi çıktı alla alla diye tepki verip
Ben-Efendim
Kız-Ya bizi uyku tutmadı da rastgele numaraınızı çevirdik siz çıktınız.
Ben-Sen kimsin amk yaa?
     Arkadan bir sürü kızın kahkaha sesi duyulunca daha fazla daşşak malzemesi olmamak için kapattım telefonu.5 dakika sonra tekrar aradı.Bu sefer koydum olum size...


Kız-Ya pardon sesiniz çok beğendim de biraz konuşalım mı?
Ben-Daha yeni boşaldım ihtiyacım yok şu an sana
Kız-istersen tekrar yardımcı olabilirim.
Ben-(ah gene zönk oldum,öne geçmesine izin verme olm) Yok zevk sigaramı içtim ve uyuyorum artık. diyip kapattım.


Daha sonra bir kaç daha aradı bende sıkılıp.telefonun sesini kısıp ısıgını da göremeyeceğim bi yere koydum.

   Sabahh kalktıgımda ilk bakmam gereken yere bakmamıştım.telefonum yoktu.Lan gece o sinirle nereye koydum ben bunu.Telefonu 3 dakika boyunca aradım ararken de kıza aklıma gelen her küfrü saydım.En sonunda yatagın en ucra koşesinde buldum.Baktım 5 kez daha aramış:hay manyak dedim.Gidip çay filan koydum kendime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder