Sayfalar

8 Haz 2011

Yaşlı gibi ama bilemedim!!!

Kabul etmeliyim ki bu hafta çok garip bi hafta oldu.İnsan hayatına neler gireceği, nerden ne çıkacağı gerçekten hiç belli olmuyor.İşte bu garip haftaya devam ederken garip bi olaya daha tanık oldum a dostlar.Bir insanın hayatı boyunca bir kez olsun görmesi gereken bişeydi  bu.Çok azlarının tanık olduğu bişeye tanık oldum.TEKNOLOJİYİ ÇOK İYİ KULLANAN YAŞLI GÖRDÜM!!

Hatta o kadar yaşlıydı ki canlarım bildiğin yaşlılık kokuyordu.Bembeyaz saçları,bembeyaz kaşları vardı.Kulaklarından beyaz kıllar fışkırıyordu ve kulak memeleri sarkmıştı.Bi de ecevit şapkası taksa "naaber dayı kaave o tarafta" der siklemeden geçersin.Ama o farklıydı;

Çantasından son model bi MAC çıkardı.Bembeyaz parlak dış yüzeyi ve daha çıkarılmamış jelatinleri vardı.Belli ki yeniydi.Ama kullanmayı son derece  iyi biliyordu.Bende Wireless şifresi istedi bilmediğimi söyleyince bir anda bilgisayarımdaki ethernet kablosunu çıkartıp kendi MAC ine taktı ve şakır şukur tuşlara basmaya başladı.İçimden bi anda ona hayranlık besledim- "evet yaşlı bob şimdi uydulara bağlan ve araziyi kontrol et,internetteki verileri topla ve bana veri halinde rapor et sen elimizde ki en iyi adamsın"

Gerçekten de garipti benim bile bilmediğim programlar kullanıyordu.Skype açtı ve iki tuşla antalyada ki merkeze bağlandı görüntülü görüşme yaptı.Bir kaç kişiden birşeyler istedi ve işi bittikten sonra herşeyi bir anda topladı.Kablomu tekrar PC ime taktı elimi sıktı ve ortadan kayboldu.Evet yaşlı sen dünyayı değiştireceksin.....

Dipnot:Gençler sigarayı bıraktım 4. günün içindeyim bana ilham veren kardeşim B.Y.(23) ve canım dıstım D.B.(24) ye teşekkür ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder