Sayfalar

19 Nis 2011

Bi Bigking menü lütfen

Ozellikle canim halkimin bir yerde bulusmak icin "onune gel" yada "ust kattayim" diye en cok kullandigi yerdir burger king.ayni zaman da da umumi tuvaletimizdir.
Bu gibi faydalarinin yaninda zararlarindan da bahsetmek lazim.ama saglik orgutcusuymus gibi davranip anlatmicam amk hepimiz yiyoruz iste.benim anlaticagim baska sey
O gun gene big king yemek icin gittim sirada beklerken kisa boylu tiknaz boyle got gibi bi herif geldi iste.kasiyer kiza(kasiyerde tas gibiydi bahsetmeden edemicem)  bir hamburger, buyuk boy patates, orta boy kola siparis etti.
O an ordaki gurultunun bi an kesilip butun gozlerin ona cevrilmesini bekledim bi sikim olmadi tabiki ordaki leziz fotograflarla dosenmis tabeladan bi menu yemek yerine sanki duzene karsi koyan bir adam gibiydi.o bir fenomendi.o an sanki herkesin bi anda bende menumu karisik istiyorum diyerek yeni bir aliskanlik baslamaliydi.olmadi.kisa boylu tiknaz got gibi adam "ya boyle de daha pahaliya geliyo dimi sen bana bi menu ver " diyerek buyuk orospu cocuklugu yapti sonra hepimiz birden bi menü yedik gittik iste.
altini cizerek soyluyorum o gun bir devrim yasanmadiysa hep o kisa boylu got adamin cimriligi yuzundendir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder