Sayfalar

19 Nis 2011

MİGROSA GİDEN YOL

BAK BURDA OLDU HERŞEY

Vapurdan inip yürümeye başladım.Yürürken ufak mavi gözlü bi çocuk bana ince tiz bi sesle
-Aaaabbiiii! bir şey söyleyebilir miyim?
-Söyle
-Bozuk paran var mı?
-Yazık yaa. dedim ama para vermedim.Genelde de vermem

Aynı yolda dönerken migrosun önünde bekliyordum.Aynı çocuğu kendi yaşıtları kızları yüzüne tükürüp, pata küte döverken rastladım.Anaaa :O diye kaldım bi anda! ve bi anda kişilik değiştirip başka insanlara aynı bozuk paran var mı kişisine dönen bi veletti.

Benim onu izlediğimi farkedince de
-şş bi lira versene dedi
-sert çıkıp siktirgit lan- deyince gülerek kaçtı
Baktım birinden ince sesiyle bozuk para isteyip,migrosun çıkış kapısından içeri girmek için kapıyı zorlamaya başladı manyak dedim üstelemedim.acıktım bide 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder