Sayfalar

8 Ağu 2011

Let me in-Şahsi film özetim

Şimdi film hakkında ne desem yalan olur gençler.Acayipti baya,vampir mevzularına yeni bir bakış açısından değişik yerlere gelmiş.Yaş ortalması küçük manyaklarla dolu ortalık

Esas oğlanımız Owen adlı ailevi problemleri olan kız gibi böyle değişik bi çocuk.Bir de okulda sürekli kendisini pataklayan bir eleman var bir görseniz nası gıcık nası gıcık evladım olsa sevmem dersin,sokakta görsen dövesin gelir.e orospu çocuğu,e göt veren senin anana bacına yapsalar iyi mi olur diye girişirsin.Neyse çocuğumuza bir yan komşu gelir.Babasıyla beraber bi havalarda taşınırlar apartmana.Babası dediğimiz yaşlı adam (sonradan babam değil eski sevgilim adam yaşlandı ben kaldım iddiasında bulunacaktır) insanları öldürüp kanlarını bildiğin damacanalarda kullandığımız hunilerle kıza getiriyor.Ben daha teknolojik bişeyler beklerdim neblim bi damarına serum filan bağla da ordan çek dimi ama.

Kızımız Abby(ki kendisi kız olmadığını da iddia edecektir.Bu insanların aklına acaba bakire değil mi ondan mı bahsediyo sonuçta kaç yıldır hayatta sorusunu da getirmekte??) ve esas çocuk Owen arkadaş olurlar.Abby ben kız değilim dedikçe olsun ben modern bir erkeğim edasında takılıyor heralde diye düşünmedik değil hani.

Filmin sonlarına doğru kızımız çıldırır ve kocasını aldatan yan komşusuna saldırır sokak ortasında.Aslında kocasını aldattığını biz kafamızdan da yazmış olabiliriz orasını tam anlamadık.Biriyle kavga ediyodu kadın sora sevişmeye başladı biriyle filan orasını izlerseniz bana da anlatın.İşte o kadına saldırınca kadın ölmedi böyle vampir oldu sora kendi kanını içerken hemşire güneş ışığını görünce yandı hemşireyle beraber.O an yanımdan "ıyyy leeeş" diye tatlı bi ses yükseldi.O sesle beraber bütün adrenalin filan gitti yerini başka duygulara bıraktı.Bu sahne bana incilde levillier bölümünde geçen "günah işleyen kadının cezası" adlı bir bölümü hatırlattı.Ha tabi ki "kaç kere incil okudun pezevenk ramazan günü günaha sokuyorsun bizi" diye sorarsınız adama.Ejderha dövmeli kız romanında geçiyordu bu sahneler ordan biliyorum diyerek ağzınıza sıçarım

Konu dışına çıkmadan devam ediyim.Filmin sonunda beklenen olur ve o piç çocuklar owen i öldürmeye kadar götürür işi.O sırada esas kızımız Abby gelir ortalığı baya bi sikertir.Eğer yapcak başka işiniz yoksa gidip izleyin benim puanım 10/6 iyi geceler iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder