Sayfalar

16 Ara 2011

Kıskandım mı? Hayır sadece canım sıkılıyor...

Bu gece garip bir gece oldu.;

-Bir kitap bitirdim, tatmin etmedi.
-Bir kase balla 250 gr. kavrulmuş fındık yedim.
-Facebook a girdim.Yazıcak birilerini aradım ilk defa.Sonra ondan da vazgeçtim.
-Arkadaşım aradı.Mutlu oldum lafı uzattıkça uzattım ne kadar gereksiz şey varsa konuşabiliyoruz zaten kendisiyle
-Sonra ben birini beklediğimi hatırladım.Beklediğim kişinin beni beklemediğini anladım.Zaten biz hiç birşeyi karşılıklı hissedemedik.Ya o önde ya ben.Ya o çok meşgul yada ben.Ama özelllikle ben.
-Yanlız hissetmemin sebebini fındıkla bal yüzünden olduğuna karar verdim.Biraz daha yedim.
-Biraz daha kitap okudum

 Garip bir gece oldu.Çok istediğim için istediğim kişi yanımda değil.Çok istediğim için şu an uyuyamıyorum.Çok istediğim için odam soğuk.Bak onu ben istiyorum işte.Ay sonu fatura çok geliyor.Ama merak etme çok üşümüyorum.Bal ve fındık gerçekten ısıtıyor.Ben gerçekten ağzımın tadını biliyorum.Ben radiohead dinlemeyi seviyorum.Sözlerini yine yanlış söylüyorum.Duygusal herşeyden nefret ediyorum.Kimseyi özlemiyorum.Kimseyi kimseden kıskanmıyorum.Bu gece çok da üzgün değilim merak etme.Sadece canım sıkılıyor....

Not:Bal ve fındığın herhangi bir enerjik fonksiyonu yok aklınız bende kalmasın kağıt helvalarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder