Sayfalar

29 Kas 2012

Şimdi bu gece uyumasak mesela Part II

Merhaba kremalı gofretlerim.

Geçen sosyal medyayı patlatan brezilyada ki asansör şakasına ben inanmadım. Bir keresinde saniyenin 10 da birinde öyle bir durum yaşadım götümden ateş fırladı. Başım döndü. Hiç bir insan o asansörden aklını kaçırmadan inemez.

Popüler olmak güzel bişey. İş ortaklarımdan biri sayesinde twitter fenomenleri ile oturup kalkma fırsatım oldu. Saatlerce oturduk ne kadar popi olduklarından, takipçilerin onları ne kadar sevdiğinden bahsettiler. Birisi ben bok yazsam 5o rt alır o kim beni unfollow ediyor deyince ortam gerildi. Fazla içkinin etkileri sanırım. Kimsede çıkıp "yaragım ben aslında seni tanımıyorum, arkadaş bunlar feromen dedi geldik" demedi. Sonrada kalktık.

Uzun yıllarımı programlama ve reklamcılık üzerine fazla mesai yapmış biri olarak geçenlerde yakın bir arkadaşıma Coco Cola'nın insanları ne kadar güzel etkileyebildiğini, Reklamlarda görünen üstünde ki damlacıklardan, kırmızı rengin iştah açıcılığından tutunda lık lık bardağa dolduruluş sesindeki estetikten, açılırken ki "Pıst" sesine kadar anlattım da anlattım. Beni dikkatlice dinledikten sonra "Ben aslında hiç coco cola içmem" dedi. Tansiyonum düştüğü için uzun süre konuşmadık. Popüler olmak güzel şey.

Sinemada ki isyan : Anladık kitabı daha güzeldi  !....

Geçenlerde Mtv de bir programa gözüm çarptı. Okulun ezik tiplerini bir araya toplamışlar. Baya bi kişi vardı. Önce niye eziksin diye kamera karşısında ağlatıp sonrada insanların içimde saklı tuttukları sırları anlatmasını sağlayıp program yapmışlar. Bu olay Abd de bile gerçekleşirken acaba kimsesizlerin kimsesi olan bir devlet var mıdır diye düşünmüyor değilim.

Hevesi kursakta kalmak veya acıdan kurasağında düğümlenmek deyimlerini en çok yaşadığım olay tatlı sakız çiğnerkendir. Tatlı sakızı çiğnerken şekeri bitince yutmassam geceler boyu yastığıma sarılıp ağlarım. Yutmayan insanında samimiyetsiz bulurum.

Bol kahveli Nescafelerim, geçenlerde sizlere bahsettiğim birbiriyle seviştirmeli facebook uygulamasını o gece facebook'un orospuluğu yüzünden bitiremedim. Ama adını "Bende müsaitim" koyduk. Sevgilisi olanlar "Sevgilim var ama müsaitim" diğerleri de "6 Aydır müsaitim çok zor durumdayım" gibi isimler koyabilir. 

Ben bu gece yine uyumam. İsteyenler arada dürtüp beni araftan çıkartabilir. Öptüm........





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder