Sayfalar

3 Ara 2012

Şimdi bu gece uyumasak mesela Part III

Merhaba nutellalı ekmeklerim.

1 hafta önce iş yerine alarm taktırdık. Kapı pencere güvenli olsun diye. Alarm sadece beni görünce çalıyor. Geçen arkadaşımı öle şakasına içeri gönderdim birşey çal hadi içerden alarm çalsında yakalan diye. Baktım 20 dakika filan yok. O da şaka olsun diye ne var ne yok çalıp satmış. Birde çaydanlığın demliğini kırmış. Onu yapmayaydı iyidi.

Başbakan'ın Muhteşem yüzyılla ilgili açıklamasını dinledikten sonra merak edip diziye yarım saat filan göz gezdiriyim dedim, dizi de kim harem ağası kim padişah ayırt edemedim. Her taraf karı kaynıyor. Duyduğuma göre zaten Osmanlı'da kızlar teklif ediyormuş.



İş ortaklarımdan biriyle yıllardır anlaşamadığımız tek konu Star Wars'ı sondan başa doğru mu izlemeliyiz yoksa baştan sonra doğru mu gitmeliyiz. Birde hangisi baş hangisi son olduğuna karar verebilirsek çok iyi olur. 8 senedir arkadaşız sırf bu yüzden arkadaşlığımız bozuldu, birbirimizin yüzüne bakamaz olduk. Biz filmi de izlemedik zaten. George Lucas star warsın yenisini çekiyormuş. Bir efsane daha burda sonlanacağına göre herhalde barışabiliriz.

Her erkek kaleye geçmeye mahkumdur !

Turkcell gangam style reklamlarına gelince. Dijital azarlama bölümüne epeyce kafa yoran biri olarak reklamların berbat olduğu konusunda, yaratıcılık konusunda sıfır çektiği konusunda sizinle hem fikirim. Ancak bahsettiğimiz şey yaratıcılıkla para kazanmak yerine kampanyalarını daha fazla kişiye ulaştırmak isteyen bir reklam filmi bundan daha iyi olamazdı. Sloganı artık hepiniz biliyorsunuz. "hazırkartta harcadığın bitmez geri gelir".

Pes oyanarken gol attıktan sonra rakibine tekrar tekrar pozisyonu ileri geri basarak izleten bir insanım. Psikolojisini bozulan rakipleri çok seviyorum. Bir gün şansıma Yılmaz Vural ve Fatih Terim'le pes oynama şansım olursa çok sevineceğim.

Bu ay iş arkadaşlarımızla kendi hobilerimize zaman ayırabiliriz diye çok ümitlenmiştik ama işler dolayısıyla yine yılbaşına kadar hayvani bir yoğunluğa girdik. Ofisten çıkamıyoruz, hayvanlar gibi terliyiz ve yorgunuz. Hergün adana dürüm ve pizza yediğimiz içinde basur olduk. Biri gelip elektrikleri keserse filan hiç kızmıcam yeminle. O yüzden patatesli böreklerim 20 dakikadır içimi döküyorum size. Öptüm fıstıklarım....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder