Sayfalar

3 Oca 2013

Bu gece uyumasak mesela part-IV

Merhaba teki çalışmayan kulaklarım.

Geçen gün 5 erkek toplanmışız. "Ben kışı sevmiyorum yeaa, bahar çok iyi aslında ama yazın tadı ayrı işte kış kötü, ıslanıyosun kışın hep bahar olsa Danimarka'da 6 ay kış onlar naapsın" muhabbeti çevirdik. Bir an muhabbet Acun nası para kazanıyora gelcek diye çok korktum. Senelerce yüzyüze bakınca böyle mallaşıosun işte. Sonra vay efendim kızlar bize niye bakmıyor. !

Arkadaşım ankaraya düğüne gitti geçenlerde. Gelin evinde birsürü hediyeler filan varmış. Yarısından çoğu da tabak çanak, borcam filan. Sonra tabi bunlarda hediyelerin bazılarını hiç açmadan başka bir yere kaldırmışlar. Sonradan öğrendikki o kaldırdıkları hediyeleri başka düğünlerde hediye olarak vermek için kaldırıyorlarmış. O borcamların varya kesin alınış tarihi 1988 filandır. Düğünden düğüne sıçrayarak gider en sonunda taşınırken çaaat diye kırılıp borcamlık hayatına orada son verir. Yani düğüne giderken boş bi borcam kutusu bulup götürseniz senelerce elden ele hediye olarak gider bak yeminle. Aslında evde çocuk filan olsaymış kesin o kutuyu delerek kendine güzel bi oyun malzemesi bulurdu ama bunların çocukları büyüyene kadar yeni evli çiftlere hediye olarak gidiyor işte o borcam kutuları da. Bu yüzden artık çeyrek altın almak yok BORCAM KUTUSU almanız yeterli.

Bir arkadaşım anlattı. Gününün çoğunu pc başında geçiriyormuş. Boş vakti bol olduğu için o kadar çok alt yazılı film izlemiş ki alt yazılı rüyalar görmeye başlamış. Hatta rüyalardan birinin dili japonca ve alt yazısı da ingilizceymiş.

Geçen minibüsteyim, annemlere gidiyorum hava hava değil dere sanki. Adamın biri minibüsten tam inecekken şöför dikkat et sağda su var demesiyle adamın havada sağdan sola doğru kaçma çabasıyla beraber kaldırıma takılıp suya yüzüstü kapaklanması 2.3 sn sürdü. Oysa normal şartlarda sadece ayakları 3 mm bir su birikintisine girecekti. Şöför "ben dedim ama" diyip gitti.

Son zamanlarda sizden çok uzak kaldık numarası bozuk lenslerim. Malum işler yoğun. yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni hepinize kutlu olsun hadi öptüm.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder